رگه های قالی ایرانی در نیوبالانس ۹۹۷ !

رگه های قالی ایرانی در نیوبالانس ۹۹۷ !
نیوبالانس و اِند با هم اقدام به تولید مدل جدیدی از کفش افسانه‌ای ۹۹۷ کردند، البته با شکل و شمایلی به مانند قالی ایرانی !
نیوبالانس همیشه برای هنر کلاسیک و سبک زندگی مردم در جای جای جهان احترام زیادی قائل بوده است. این بار هم آنها یک محصول اختصاصی و زیبا را تولید کردند، یک کتانی زیبا و کلاسیک که رنگ‌بندی آن بر اساس هنر سنتی رنگرزی فرش در ایران است.
نیوبالانس برای طراحی رویه‌ی این کتانی از ترکیب جیر و مش استفاده کرده و این ترکیب به سبکی و راحتی کفش کمک به سزایی می‌کند. در ترکیب رنگ این رویه هنر ایرانی و رنگ بندی فرش ایرانی به وضوح مشاهده می‌شود. ترکیب رنگ قرمز و بژ با رگه های کرمی به علاوه‌ی نوشته های آبی سیر، شما را یاد فرش‌های زیبای قدیمی ایرانی می‌اندازد. نیوبالانس برای لایه‌ی میانی این کتانی از فناوری انکپ ENCAP استفاده کرده است تا مصرف کنندگان نهایت راحتی را با پوشیدنش تجربه کنند.
نکته‌ی جالب توجه در طراحی این کتونی استفاده از طرح قالی ایرانی برای کفه‌ و جعبه ی این کتونی است که موجب جذابیت بیش از پیش این کتانی شده است. البته با دقت به این کفه‌ی زیبا متوجه نام فروشگاه اِند. بر روی این کفه خواهیم شد. یک نکته‌ی جالب دیگر در مورد این کتانی این است که در آمریکا تولید شده است. نام و لوگوی نیو بالانس و عبارت ساخت آمریکا به رنگ آبی سیر روی زبانه‌ی این کفش حک شده است. 
روی هم رفته این کمپانی برای تولید این کفش خوش سلیقگی بسیاری را به خرج داده است که آن را به یک کفش پیاده روی همه فن حریف و بسیار بادوام و زیبا تبدیل کرده است.

بازخوردها


    لطفاً برای ارسال نظر ابتدا وارد حساب کاربری خود بشوید
    اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید ، روی این لینک کلیک کنید